معرفی گروه

گروه حقوق خصوصی دانشگاه علم و فرهنگ

گروه حقوق دانشگاه علم وفرهنگ در سال 1379 ایجاد شده است. از آن سال تا كنون دانشجويان بسياري در اين گروه پذيرش و فارغ التحصيل شده­اند. عملكرد درخشان گروه در تربيت دانشجويان عالم و كارآمد بارها در شمار پذيرفته شدگان دانش­آموختگان این دانشگاه در آزمون هاي كارشناسي ارشد دانشگاه هاي برتر کشور و نيز در تعداد پذيرفته شدگان آزمون هاي كانون وكلاي مركز و استان هاي مختلف به اثبات رسيده است.

عملكرد قابل قبول گروه از ديدگاه وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري سبب گرديد كه این مرجع در سال 1385 با ايجاد مقطع كارشناسي ارشد حقوق خصوصي و در سال 1391 با ايجاد مقطع دكتراي حقوق خصوصي در اين دانشگاه موافقت كند. از آنجا كه حقوق همانند فلسفه و رياضيات بيش از هر چيز به توان استدلال و نيروي انديشه انسان وابسته است، آموزش حقوق در اين گروه عموماً مبتني بر تقويت و ترفيع هر چه بيشتر نيروي انديشه دانشجويان و تمرين و ممارست با مسائل حقوقي گوناگون است.

گروه علاوه بر ا عضای هيأت علمي تمام وقت، از استادان بر جسته حقوق مستقر در تهران به صورت پاره وقت بهره می برد. تخصص و تعهد، به روزبودن اطلاعات، تجربه عملي، موفقيت برجسته در دوره تحصيل، تأليفات متعدد و هم چنين ارتباط صميمي و توأم با احترام با دانشجويان از جمله ويژگي هاي همکاران گروه حقوق خصوصی دانشگاه علم وفرهنگ است. امري كه به يقين نقش بسيار موثري در تربيت دانشجويان موفق اين رشته ايفا مي كند.

مدیر گروه حقوق خصوصی: آقای دکتر جواد حسین زاده

اعضای شورای تخصصی گروه حقوق خصوصی: (به ترتیب حروف الفبا)

آقایان: دکتر جواد حسین زاده ، دکتر احمد رمضانی، دکتر عباس طوسی، دکتر جلیل قنواتی، دکتر عباس شکاری.

همکاران و استادان که با گروه همکاری دارند عبارتند از: (به ترتیب حروف الفبا)

آقایان: دکتر علی انصاری، دکتر نجاد علی الماسی، آقای دکتر محمدباقر پارساپور، دکتر محمود حکمت نیا، دکتر رضایی نژاد، دکتر مرتضی شهبازی نیا، دکتر عباس طوسی، دکتر جلیل قنواتی، دکتر حسن محسنی و دکتر عباس میرشکاری.