قابل توجه پذیرفته‏ شدگان نهایی دوره کارشناسی (با سوابق تحصیلی) در نیمسال اول سال تحصیلی 1400- 1399

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ مدیریت خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در خصوص فرآیند ثبت‌نام پذیرفته ‏شدگان نهایی دوره کارشناسی (با سوابق تحصیلی) در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

قابل توجه پذیرفته‏ شدگان نهایی دوره کارشناسی (با سوابق تحصیلی)

در نیمسال اول سال تحصیلی 1400- 1399

با سلام و عرض تبریک؛

به اطلاع پذیرفته ‏شدگان محترم می‏‌رساند پذیرش و ثبت نام شامل 2 مرحله زیر و انجام هر دو مرحله الزامی است

مرحله اول:

الف)ثبت‌‏نام غیرحضوری (ورود به سامانه جامع آموزشی دانشگاه و بارگذاری مدارک) از روزسه ‏شنبه 29 مهرماه

برای ورود به وب‏ سایت دانشگاه علم و فرهنگ به آدرس: www.usc.ac.ir از مرورگر Explorer Internet یاChrome Google استفاده نموده، سپس به ترتیب اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مراجعه به قسمت خدمات الکترونیک وب‏ سایت و کلیک بر روی سامانه جامع آموزشی دانشگاه و یا ورود از طریق آدرس http://edu.usc.ac.ir
  • ورود به سیستم
  • وارد کردن شناسه کاربری و گذر واژه به صورت زیر:

شناسه کاربری= درج عبارت usc991و کدملی بدون صفر اولیه پشت سر هم و بدون فاصله مثال:usc9915174552319

گذر واژه = کد ملی (ده رقمی)

پس از ورود به سیستم برای ثبتنام و بارگذاری مدارک به شرح زیر اقدام نمایید:

  • در صفحه پذیرش غیرحضوری دانشجویان نو ورود، مراحل پذیرش به ترتیب زیر انجام شود (با کلیک بر روی کلمه انتخاب در هر ردیف، صفحه مربوطه باز می‏‌شود. در این بخش لازم است اطلاعات تکمیل شود و در پایین صفحه با تغییر"خیر" به "بله" دکمه اعمال تغییرات را کلیک نمایید).
  • ردیف‌‏هایی که در هنگام بازکردن در زیر صفحه با نوار قرمز پیغام «اجازه دسترسی به این مکان برای شما وجود ندارد» ظاهر می‏‌شود، نیازی به تکمیل ندارد.
  • در مرحله مربوط به ارسال مدارک، مدارک درخواستی زیر را با فرمت jpeg به اندازه 800*600 پیکسل(با حجم کمتراز 300 کیلوبایت) ارسال نمایید.
  • واریز شهریه (طبق تعریف سیستم)
  • چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری. یادآور می‏‌شود همراه داشتن تصویر گواهی پذیرش غیرحضوری برای تشکیل پرونده الزامی است.

ب) تکمیل فرم اطلاعات دانشجویی فرهنگی

مرحله دوم) مراجعه حضوری به دانشگاه برای تحویل مدارک و تشکیل پرونده

پذیرفته ‏شدگان محترم، برای ارائه مدارک زیر و تشکیل پرونده لازم است در تاریخ و ساعتی که در ذیل گواهی پذیرش غیرحضوری درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه نمایند.

  1. اصل مدرک یا گواهی موقت دوره دوم متوسطه یا پیش‏‌دانشگاهی (طبق ضوابط تا تاریخ مقرر اخذ شده باشد)
  2. اصل شناسنامه
  3. اصل کارت ملی
  4. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (مخصوص برادران)
  5. گواهی پذیرش غیرحضوری

نکات مهم:

  1. مسئولیت بارگذاری کامل مدارک با شخص دانشجو است.
  2. خواهشمند است پذیرفته ‏شدگان محترم با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا و ضرورت حضور حداقلی در محیط دانشگاه، بارگذاری مدارک و پرداخت شهریه (مرحله اول پذیرش و ثبت‌‏نام) را به صورت غیرحضوری انجام دهند و صرفاً برای انجام مرحله دوم (تشکیل پرونده آموزشی)، در تاریخ و ساعتی که در ذیل گواهی پذیرش غیرحضوری درج گردیده است، به دانشگاه مراجعه نمایند.
  3. برای مشاهده راهنمای تصویری مراحل ثبت‏‌نام غیرحضوری، اینجا کلیک نمایید.
  4. برای دریافت پاسخ برخی سؤالات متداول، اینجا کلیک نمایید.
  5. شماره تلفن‏ 91070621 از ساعت 8 تا 20 پاسخگوی سؤالات شما در زمینه مراحل ثبت‌‏نام غیرحضوری خواهد بود.
  6. از ساعت 8 تا 16، شماره تلفن‏های‏ 44252041، 44252042 و 44252043 پاسخگوی سؤالات احتمالی امور آموزشی و شماره تلفن 44252044 پاسخگوی سؤالات احتمالی امور مالی شما خواهند بود.
  7. در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه برای تشکیل پرونده آموزشی، همراه داشتن ماسک و دستکش و رعایت کامل پروتکل‏های بهداشتی الزامی است. با عنایت به ضرورت رعایت فاصله‏ گذاری اجتماعی، خواهشمند است از داشتن همراه خودداری شود.

نشانی دانشگاه: تهران، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، پایین‏تر از پل همت، خيابان شهيد قموشی(پارک سابق)، خيابان بهار، دانشگاه علم و فرهنگ، طبقه همکف ساختمان علم دانشگاه (ورودی از ضلع شمالی دانشگاه)

مدیریت خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اداره پذیرش و نظام وظیفه

1399/07/28